Rakan Blogger

Friday, June 17, 2011

Selamat Menyambut Hari Lahir...Isteri Tersayang


Hari ini merupakan hari lahir isteri saya. So, umur kami sudah sama. Awal pagi saya orang pertama mengucapkan Selamat Hari Lahir kepadanya. Dengan wajah yang baru bangun, dia tersenyum sambil mengucapkan terima kasih. Bila orang istimewa menyambut hari lahir, kita akan berusaha mencari sesuatu yang menarik untuk dia ingati kita. Biasalah, setahun sekali.

Ingat masa bujang dulu, saya belikan anak patung Teddy Bear untuknya. Itulah hadiah pertama saya berikan untuk dia. Sehingga kini, Teddy Bear tu masih ada. Beliau memanggilnya "UCUK"...biasalah kalau perempuan. Bila suka sesuatu mereka akan menamakan barang tersebut. Dan hanya satu sahaja di pasaran. Sebab saya ingin dia berasa lain dari yang lain. Umpama dia hanya di dalam hati saya.

Sebenarnya, pada tarikh hari ini juga kami dipertemukan semula selepas 4 tahun terputus hubungan. Dari tahun 2000 hingga 2004. Tidak sangka kami dapat bertemu semula walaupun kami tidak mengetahui khabar masing - masing. Dan saya rasa, kehadiran saya pada tahun 2004 merupakan hadiah yang paling istimewa dia terima. 

Untuk isteri saya...Selamat Menyambut Ulang Tahun Kelahiran....moga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki...Abang sentiasa menyayangimu....

2 comments:

maszull said...

assalamualaikum kancil...so sweetnya menyambut hari lahir org tersayang...:)

Kancil 8349 said...

Maszull :

Waalaikumsalam Mama,

Terima kasih mama...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...