Rakan Blogger

Thursday, September 29, 2011

Follower Blog Kancil Yang Ke 400

Assalamualaikum dan salam satu Malaysia.

Selamat datang kepada semua rakan blogger dan pembaca setia ke blog Kancil 8349.

Dalam tempoh 8 bulan blog Kancil diwujudkan, bilangan follower sudah bertambah ke 400. Berbanding dengan blogger - blogger lain, yang sama usia dengan blog Kancil sudah mencapai ribuan follower. Ndak apa, itu rezeki mereka. Ramai follower tidak bermakna ramai yang membaca. Betul kan?

Apapun Kancil nak buat entri khas untuk follower Kancil yang ke - 400. Siapa dia? Jom lihat di bawah nie;


Nama blogger nie macam nama Jepun je...mungkin ada keistimewaan dia. Kita tanya dia sendiri nanti. Warna blogger dia menarik warna pink. Minat pink kali...hehehe. Nama blogger ini Noriko Miyosyi Aizawa. Mula aktif pada tahun lalu namun bilangan follower pada ketika ini hanya 270 orang. Kalau berminat, jomlah follow blog beliau dan kita terjah selepas ini. Klik je gambar di atas tu. Korang akan ke blog beliau.


Terima kasih kerana sudi membaca dan tinggalkan komen di blog Kancil 8349.

30 comments:

Noriko Miyosyi Aizawa said...

maceyh Kancil...
hahah, tak perasan lak saye follower ke-400..

thanx sangat2...

singgah2 la yerk ke sane.

khairul said...

sy pon tumpang bangga dpt jadi antara follower Kancil

Boleh tahan jugak Kia ni .http://gilamodified.blogspot.com/2011/09/kia-optima-with-scissors-door.html

Rahmah Ram Ram said...

tahniah kancil...

QueeN TerataI said...

wah.. semakin byk follower kancil.. tahniah..

BeloG MTT said...

Tahniah....

Happy blogging ! :)

Kakzakie said...

Wah.. dah 400 ye. Tahniah dari kakak...:)

azam said...

wah...terbaiklah...dah 400 bagus tu

maszull said...

salam kancil...wah dah 400 org follower kancil yer tahniah dr mama...:)

cik najihah said...

tahniah kancil :)

Pen Biru said...

follower yg 408..

aimie amalina said...

waa
tahniah cikgu kancil!

Lulu Caldina said...

tahniah, keep it up..

Tentang Kita said...

tahniah..tahniah..teruskan berusaha kancil...sya sokong awak...

Gen2Merah said...

perghhh.. cayalah kancil.. all the best

Kancil 8349 said...

Noriko :

terima kasih kembali...insya - Allah Kancil akan singgah selalu

Kancil 8349 said...

Khairul :

terima kasih

Kancil 8349 said...

Rahmah Ram - Ram :

terima kasih

Kancil 8349 said...

Queen :

terima kasih...atas usaha korang juga

Kancil 8349 said...

Belog MTT :

terima kasih...
happy blogging

Kancil 8349 said...

Kakzakie :

terima kasih...

Kancil 8349 said...

Azam :

terima kasih....harap mahu bertambah lagi

Kancil 8349 said...

Salam Mama,

terima kasih mama

Kancil 8349 said...

Cik Najihah :

terima kasih...:)

Kancil 8349 said...

Pen Biru :

terima kasih menjadi follower kancil yang ke 408

Kancil 8349 said...

Aimie :

terima kasih

Kancil 8349 said...

Lulu :

terima kasih

Kancil 8349 said...

Tentang Kita :

terima kasih kerana menyokong Kancil

Kancil 8349 said...

Gen2Merah :

terima kasih geng...semua nie pun kerana pertolongan kamu

ciK LyndaWawa said...

wah..dah 400 follower??hebat...

Kancil 8349 said...

Cik LyndaWawa :

terima kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...