Rakan Blogger

Monday, September 19, 2011

Lawatan Muhibbah Ke PRAY Al Raudah # 5

Assalamualaikum!

Selamat datang dan salam perpaduan kepada semua rakan blogger dan pembaca setia ke blog Kancil 8349.

Selesai aktiviti yang dicadangkan, semua berkumpul semula di dewan terbuka untuk majlis penutupan. Kancil rasa bertuah dan bersyukur kerana dapat menyertai program ini. Malah memberi kesedaran kepada diri Kancil dan begitu juga kepada semua peserta yang menyertai program tersebut.

 Semua peserta berkumpul di dewan terbuka PRAY

 Sesi berbalas cendera kenangan
 
 Encik Syazmi  dan Ustaz Rusli memberi hadiah kepada wakil kumpulan

 Sumbangan daripada SK St Patrick dan wakil Cikgu Ramlan SMK Tawau

 Sumbangan daripada pembekal buku yang disampaikan oleh wakil SK St Patrick

      
 Makanan sumbangan daripada Restornan Kari House, Tawau


Solat berjemaah

Akhirnya, program ini berjaya dilaksanakan dengan baik. Semoga program seperti ini akan berterusan pada tahun - tahun akan datang. Membantu kepada mereka yang memerlukan adalah tanggungjawab kita semua.

Terima kasih kerana sudi membaca dan tinggalkan komen di blog Kancil 8349.

16 comments:

Afiqa Dayana said...

wah, macam best jee . hehe :)

C` Ayob-Ilmu Asas Hidup said...

salam singgah dari segmen sama...

jomlah singgah ke blog Kancil...

http://kancil8349.blogspot.com/2011/09/segmen-lulu-pages-jom-blogwalking.html


umrah ahahaha....macam lain pula ko comment tempat ku. macam tak kenal..apa lah....muah! bah aku singah udah ha!!!!

Kathy Tuah said...

bestnya ^^

Sunah Sakura said...

sedapnye, muffin coklat ke tu..

Princess Solehah said...

alhamdulillah,...tahniah kerana semuanya berjalan lancar :)

aimie amalina said...

alhamdulillah =]


weee
cek kancil..mau tya ni...hadiah yang aimie hantar belom smpi ka cekgu kancil?

Kancil 8349 said...

Afiqa :

memang best pun...dapat makan..hehehe...bukanlah yang penting dapat menyelami perasaan anak2 Yatim

Kancil 8349 said...

Ayob :

ndak ada yang lainnya...bukan aku cakap aku ndak kenal kau pun...yang kau letak perkataan "muah" tu apasal. matilah juga bah...

Kancil 8349 said...

Kathy Tuah :

terima kasih

Kancil 8349 said...

Sunah Sakura :

memang sedap...kancil dapat habiskan dua je...kalau larat lagi mahu ambil 10 biji kot...hehehe

Kancil 8349 said...

Princess Solehah :

terima kasih kerana ucapkan tahniah

Kancil 8349 said...

Aimie :

terima kasih

p/s kancil belum terima lagi...huhuhu...insya - Allah Kancil check esok pagi

C` Ayob-Ilmu Asas Hidup said...

esok jangan lupa bawa latop mu ye....angry brid...muuuuuu....xada apa ye :P

Kancil 8349 said...

Ayob :

ok bah...selalu juga aku bawa laptop ku

ijA said...

wahh..bestnye..selesai prog dengan jayanya..weee..alhamdulilah..

Kancil 8349 said...

Ija :

Alhamdulillah...terima kasih...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...