Rakan Blogger

Monday, September 12, 2011

Terima Kad Raya Daripada Rakan Blogger

Selamat datang dan salam perpaduan kepada semua rakan blogger dan pembaca setia Blog Kancil 8349.

Kancil ingin mengucapkan terima kasih kepada rakan blogger Hira kerana kirimkan kad raya untuk Kancil. Kancil rasa bertuah dan bersyukur kerana ada rakan yang mengirimkan kad raya untuk Kancil. Jom kita lihat gambar di bawah : 


 

Cantik kan kad raya...warna hitam? Tahun ini satu, mungkin tahun hadapan banyak lagi. Dan Kancil memohon maaf kepada Hira sebab tidak dapat membalas kad raya beliau. Insya - Allah tahun depan Kancil akan mengirimkan kad raya untuk beliau. 

Terima kasih kerana sudi membaca blog Kancil

23 comments:

NM02 said...

tahun langsung tak dapat kat raya

Niena Pengembara Ilahi said...

wahhh dpt lgi :D

AsyieqiN Rkey said...

untunglah dapat kad raye..taun nie dpt sms raye je..huhuh

maszull said...

salam kancil...wah dpt kad raya la....taun depan mesti dpt lg byk yer...:)

Diana @ bilakukatacinta said...

nak duit raya...taknak kad raya

meaw said...

seronokkan dapat kad raya,hehe :D

cik najihah said...

ade lagi blog yg x disenaraikan lah kancil :)
tunggu..
hihi
seronok kan dpt kad raye dari blogger..
taun depan kite bertuka pulak kad raye hee

KSWSK said...

wa thn ni ada la jugak dpt 2 kad raya...

Kancil 8349 said...

NM02 :

ndak mengapa...tahun depan kita bertukar kad raya...hehehe

Kancil 8349 said...

Niena :

:P satu je nie...hehehe

Kancil 8349 said...

Asyieqin :

hehehe...ndak apa..tahun depan mungkin Asyieqin dapat...terima kasih

Kancil 8349 said...

Maszull :

Salam mama,
hehehe...satu je..syukur...tahun depan lagi..hehehe

Kancil 8349 said...

Diana :

hehehehe...dah bekerja...dapat kad raya kira duit raya juga kan

Kancil 8349 said...

Meaw :

mestilah seronok...dari rakan blogger...hehehe :)

Kancil 8349 said...

Cik Najihah :

eya ke...hehehe...kancil tunggu...

Insya - Allah...tahun depan kita bertukar kad raya

Kancil 8349 said...

KSWSK :

wah Kancil kalah satu kad je...tapi ndak apa...tahun depan mungkin lebih dari satu...hehehe

Kancil 8349 said...

KSWSK :

wah Kancil kalah satu kad je...tapi ndak apa...tahun depan mungkin lebih dari satu...hehehe

SimplySeoul said...

serious lawa design kad tu. Xpa inshaallah ada rezeki dan umur yg panjang boleh balas tahun depan kan. Mungkin boleh guna design sendiri hehe.

Kancil 8349 said...

SimplySeoul :

hehehe...betul tu...kita pun kena bertukar kad raya nanti...hehehe

aimie amalina said...

waaaaaa
cantiknyeeee
hehehe...

Kancil 8349 said...

Aimie :

terima kasih...

hira said...

your welcome. aik, saya sorang je ke dalam senarai ni? hoho. tak apa. tak kisah pun :)

Kancil 8349 said...

Hira :

hehehe...first time beraya bergelar blogger

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...