Rakan Blogger

Wednesday, September 28, 2011

Wordless Wednesday # 9

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia.

Selamat datang kepada semua rakan blogger dan pembaca setia ke blog Kancil 8349.



Terima kasih kerana sudi singgah dan tinggalkan komen di blog Kancil 8349

28 comments:

Cik Asma BLuppy said...

jambatan?

siti kektus said...

Lari laju2, pastu trjun. Hehe

QueeN TerataI said...

erm.. teringin sgt nak lalu atas jambatan mcm ni...

Fadzmie Mohamad said...

Uiseh, jambatan di mana ni oh? ^^

ijA said...

nak jalan sehingga penghujung dan duduk situ termenung..

Sunah Sakura said...

jangan terjun bawah..

Vna Sandhu said...

ngerinya...takut nak jalan

HasrulHassan [HH] said...

As-Salam .. macam pernah kulihat .. tapi di mana ya ..

aimie amalina said...

waaahhhhhh
ase cm seriau je nak lalu nihhh

maisarah sarah said...

seram tgk jmbtan gitu.tp rsnya air dia xdalam sgt kan.huhuhu

khairul said...

perjalanan hidop yg pasti ada hujungnya .....iaitu ...maut

Adylia Qarissa said...

jambatan atas air?? ish...dkna fobia dengan iar laut...

Kancil 8349 said...

Cik Asma Bluppy :

yup jambatan...tempat Kancil memancing...

Kancil 8349 said...

Siti Kektus :

Kancil ndak berani terjun dari jambatan nie sebab terlalu banyak landak laut...huhuhu...kalau terkena, kejang satu badan

Kancil 8349 said...

Queen :

kalau sudi datanglah ke Semporna..

Kancil 8349 said...

Fadzmie Mohamad :

Jambatan di kampung halaman bapa Kancil di Semporna

Kancil 8349 said...

Ija :

Kancil pun selalu buat macam tu...seronok...lebih2 lagi waktu malam...tenang dan nyaman

Kancil 8349 said...

Sunah Sakura :

Kancil setuju...banyak oo landak laut

Kancil 8349 said...

Vna Sandhu :

jangan takut...ndak goyang pun...hehehe..dan tak akan runtuh

Kancil 8349 said...

Waalaikumsalam HH :

pernah datang ke Semporna ke?

Kancil 8349 said...

Aimie :

hehehe...

Kancil 8349 said...

Maisarah Sarah :

masih kukuh lagi nie jambatan...air laut dalamnya 15 kaki...hehehe

Kancil 8349 said...

Khairul :

insaf kancil...tapi nie tempat memancing...

Kancil 8349 said...

Adylia :

Yup...ruginya...tapi ndak apa...

Yumida said...

mcm jambatan odec kt UMS sana..pnh p ka kancil?

Kancil 8349 said...

Kancil selalu ke sana...sebab Kancil kerja di KK sebelum bergelar guru...sama ke...atau ada jambatan baru lagi

maszull said...

assalamualaikum kancil...berhati3 yer bila melaluinya....bestkn kg ada tempat memancing mcm ni....:)

Kancil 8349 said...

Maszull :

memang best tapi kancil setahun sekali datang ke sana...huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...