Rakan Blogger

Thursday, August 11, 2011

Jauh Di Mata Dekat Di Hati (5)


"NANI!...oh...NANI!"

"Eya Mak! Nani ada di dapur"

"Ke mari bah sekejap"

"Eya mak!"

"Nie hah...ada surat untuk kamu"

"Surat? Dari siapa?"

"Entahlah, kamu bacalah sendiri"

Ah...Sampul biru! Tak kan dia...atau mungkin orang lain? Nani membelek belakang surat. Tertera nama Aiman.
Betul dari dia. Bukalah dulu baru tahu

Kehadapan saudari Nani

Di harap kehadiran surat ini tidak menganggu rutin harian saudari Nani pada ketika ini. Jika ia terganggu, saya memohon maaf kerana ini sahaja cara untuk dapat berhubung semula dengan saudara Nani.

Saya berharap saudari Nani masih mengingati saya dan kita masih boleh berhubung seperti dulu walaupun saya tidak tahu status saudari Nani sekarang. Saya tidak ingin kita terputus hubungan lagi dan berharap hubungan kita ini akan kekal selamanya. Jika sudi, mesej saya ke no 016---------. Jika tidak, saya memahami keadaan saudari Nani.

Terima kasih.

Yang Benar 

Aiman

Apa yang aku harus buat? Hatiku berasa gembira ketika ini...kenapa?

[bersambung klik]
[cerita sebelum ini klik]

17 comments:

azam said...

ehem,.......jgn jual mahal...hehehe

❦ a.y.u ❦ said...

apakah yang akan terjadi seterusnya..nantikan...ehemm...ehemm..ehemm...

cik najihah said...

waaa pewitt

Kancil 8349 said...

Azam dan Ayu : kita tunggu dan lihat cerita seterusnya

Kancil 8349 said...

Cik Najihah : pewitttt kembali jugalah

AsyieqiN Rkey said...

wahhh...aiman sapakah itu bahhh???

Niena Pengembara Ilahi said...

fuyyoO

nurani said...

kan semakin jau semakin syg..tol x???hihihi

Kancil 8349 said...

Asyieqin : Baca dari pertama baru tahu siapa Aiman

Niena : fuyooo

Nurani : betul tu pok

✿....rossa alina....✿ said...

WAAA...HAPPY KEEE?? :)

Lizzie Yasmin said...

alamak mcm zaman sebelum wujudnya hp jer?

emeera asnary said...

waaaa, teruja nak baca nyh, apesal cpat sgt smbung nye ? grrrr ~ kih3

Kancil 8349 said...

Rossa Alina : rasa2nya macam mana yeah?

Lizzie : betul tu...era 90 - an

Emeera : hehehe....terima kasih

aulia suri said...

wahh2 cerpen bersiri ke ni.. kne baca dr awal la

Kancil 8349 said...

Aulia : kena baca bab 1 lagi...

Santri T.P.I.N.I said...

mcm cerpenlah pulak yer...he3

~MAWAR~ said...

ummu wardah dtg follow sini..ramaikan kenalan ibu2..jom singgah blog kami =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...