Rakan Blogger

Monday, August 8, 2011

Segmen : Lagu Raya Yang Paling Saya Minat Sampai Bila Bila..


Kali ini Kancil mahu ikut segmen Mak Dara...menarik minat untuk Kancil berkongsi dengan beliau malah untuk semua rakan blogger. Apapun, harapan segmen beliau ini akan mendapat sambutan hangat memandangkan ia berkaitan dengan keadaan sekarang.

Jika sesiapa yang berminat, jom ikut serta untuk meramaikan suasana. Sila klik header Mak Dara di atas nie.

video

Tajuk Lagu : Suasana Hari Raya

Penyanyi : Anuar dan Ellina

Lagu ini penuh dengan nostalgia. Ia amat menyentuh hati saya bila mendengarnya. Saya pernah membawa lagu ini bersama anak didik saya semasa saya berkerja di Kolej Yayasan Sabah. Kebetulan ia berlaku sempena hari terbuka Kolej Yayasan Sabah.

12 comments:

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

terbaekkklah kancil.. terima kasih kerana sudi join babak Mak ni.. byk dah kancil join kannnn.. Mak Dara setuju dengan kancil setiap lagu tu menjadi lebih istimewa jika ada kenangan nostalgia kannnn ...

far_east said...

alamak sayangnyer saya tak boleh tengok lagu apa tue..


neway salam perkenalan jugak yer... =))

Kancil 8349 said...

Mak Dara : terima kasih kembail

Far_east : terima kasih

siti kektus said...

huhu. lagu apekah itu. tak dapat tengok tenet tak berapa gagah hari ni. ;)

Kancil 8349 said...

Siti Kektus : Okay...nanti saya edit balik...

Lulu Caldina said...

lulu pun suka lagu ni.. :)

Kancil 8349 said...

Lulu : lagu yang penuh dengan kenangan

sakurasue said...

wah.samela.saye pon suke sgt lagu nie!

C i k P i p i T e m b a m said...

lagu nie la lagu feveret time raya . hehe :)

- kita ada tag awak 1 segmen . nanti singgah blog kita then tgok tau :)

CIK PARO! said...

lagu ni memg best!
smpai penyanyi dah dewasa masih kekal lagi smpai skrg..

Gen2Merah said...

ums, sempat ka aku join segmen Mak Dara ni.. macam best plak.. (",)

Kancil 8349 said...

Sakurasue : Wah ada jumpa peminat yang sama lagi

Cik Pipi Tembam : yups...

Gen2Merah : sempat bah...kau join je

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...