Rakan Blogger

Tuesday, August 2, 2011

Segmen : Jom Kite FOBIA Bersame Cik Pika & Imah .. (^.^)v


Segmen ini nampaknya menyeramkan. Tetapi ia hanya perkongisan pengalaman antara rakan blogger. Kalau nak ikut, jom kita klik kat banner di atas tu. Tengok syarat - syaratnya.

Tentu ramai di antara reader dan blogger pernah mengalami perasaan fobia di dalam diri masing - masing. Apapun, entri ini untuk perkongsian pengalaman. Jika ada yang rasa lucu, hehehe...janganlah ketawa yeah. Memang itulah fobia kancil.

Kancil fobia dengan sejenis makanan. Makanan yang ramai orang suka makan tetapi Kancil tetap fobia. Iaitu Sup Kaki Ayam, Kari Kaki Ayam dan segala jenis makanan yang ada kaitan dengan Kaki Ayam.

Isteri Kancil selalu masak makanan ini. Katanya lazat tetapi tidak bagi Kancil. Kalau isteri dah makan, Kancil tidak langsung mahu tengok malah keluar dari dapur. Punca tidak tahu mengapa.

Itu je yang Kancil rasa fobia, yang lain dah ok....kalau nak join segmen nie. Klik je banner di atas tu.

Okaylah, kancil nak tag 2 orang iaitu : 


dan


14 comments:

Abby Salvatore said...

Nanti abby join ya.thanx sbb tagged abby..:)

Kancil 8349 said...

ok...ur welcome

asamasin said...

huhu...kaki ayam tuh..naeb baek bukn kepala ayamm...

asamasin said...

http://apeponbolehhh.blogspot.com/2011/08/siapa-jutawan-negara.html

Kancil 8349 said...

asamasin : hehehe...ada orang hidangkan kepala ayam ke?

lieynanilaz said...

ayam semua bahagian saya makan kecuali kaki..tak taulah kenapa??..huhu..

Rohaizam Rosli said...

sedap lorr kaki ayam... hahahaha~~~

aimie amalina said...

waaahhh
insyaAllah saya join ye!
nak tgk2 dulu :)

Kancil 8349 said...

lieynanilaz : samalah kita...tak tahu apa sebab

Rohaizam : Bagi kamu sedap...bagi saya ndak sedap tu

Aimie : berharap kamu berminat

cIk PikA said...

pika suke leher ayam.. nyum3..
BTW thnx a lot cz join.. hehehe

kisah cik paro said...

sup kaki ayam tu my peberet,,,
sodap hingga menjilat jari..

Kancil 8349 said...

Cik Pika : hehehe....ur welcome

Cik Paro : Aduh!...jangan buat aku nak terbatal puasa pula

cIk PikA said...

pika da msuk kan blog ni dalam BLOGLIST FOBIA..
TQ..

http://somebodypeace.blogspot.com/2011/08/pika-nak-tunai-janji.html

Kancil 8349 said...

Cik Pika : Terima kasih...:)..kejap lagi kancil datang terjah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...