Rakan Blogger

Tuesday, October 11, 2011

Blog Pilihan Kancil : Blog 3nogr33ny

Assalamaualaikum dan salam Satu Malaysia

Selamat datang kepada semua rakan blogger dan pembaca setia ke blog Kancil 8349.


Blogger ini merupakan seorang bakal guru. Berminat kepada tarian tradisional. Melihat pada headernya, sudah tentu seorang gadis Melayu yang selalu mengelar dirinya Hamba. Kebanyakan entri beliau mengenai puisi yang cukup bermakna dan entri kesedaran tentang dunia dan akhirat. Mula aktif pada bulan Julai tahun ini dengan bilangan follower yang masih di bawah 100 orang.

Merupakan salah seorang commentator yang paling banyak tinggalkan komen di blog Kancil. Memandangkan blog dia memiliki follower sedikit. Kancil dengan suka hati mempromosikan blog beliau untuk semua rakan blogger. Dan tidak salah kalau ada rakan blogger boleh membantu memperbaiki blog beliau dengan cadangan - cadangan yang positif. Jomlah terjah ke blog beliau. Klik header beliau di atas.

Terima kasih kerana sudi membaca dan tinggalkan komen di blog Kancil 8349.

52 comments:

Myra Jay said...

Masih ada yang minat dengan puisi & tarian tradisional, tahniah buatnya... :)

Santri T.P.I.N.I said...

tahniah kancil! sebab guru dapat naok gaji lebih nanti...dalam belanjawan pun nama guru disebut-sebut...

Santri T.P.I.N.I said...

kancil...kenapa entri sy dalm bloglist kawan2 tak update...huhuhu dah 3 minggu dah...

Tentang Kita said...

baiknyer kancil promote blog kwn2..nice nyer

Yatie Awang said...

akak baru semalam masuk buat pertama kali ke blog tu...menarik pada akak, lg pun akak memang suka puisi

Yumida said...

beznyer jumpe org yg ske ngn tarian tradisional

Adylia Qarissa said...

ok..dkna nak terjah :)

azam said...

:) baguslah...giliran saya bila?

remyhazza said...

tak sabar nak tunggu giliran nie.... kena ambik no ke?...he3

Ayuni said...

jap lg sye gi blog tu....

Fad said...

kancil setting la mobile version..senang cf nak baca entry dari hp

3no gr33ny said...

terharu la kancil..thanks yup..p hamba xharapkn follower..berblogging hanya sebagai tempat berkongsi rasa..bukan untuk mengumpul follower pada hamba..walau pape pon..kancil da best sahabat hambalah! v(^_-) peace..

SimplySeoul said...

Puisi in blog. Interesting.

sue perbs.. said...

wah.. header pon nmpk menarik dah.. nanti sy melawat

SyafiQ aHaDin said...

wah! tahniah!!

QueeN TerataI said...

memang dah jadi follower dia pun.. :)

maszull said...

salam kancil...tahniah yer...:)

maszull said...

salam kancil...mekacih mama ucapkn kerana lawat n3 masa mama mula2 mama berblogging dulu yer...

mekacih sekali lg kerana kancil sanggup membacanya...:)

sokongan kancil amat mama hargai...:)

YNA said...

biasa aja dong kancil :D

aimie amalina said...

weeee
jom pi jengan cekgu nii =]

khairul said...

jom kita pakat2 terjah blog beliau

jejaka malaya dlm magazine.http://gilamodified.blogspot.com/2011/10/aku-glamer-lagik.html

Dylla Abas said...

dah jadi follower dia.mmg suka baca entri2 dia :)

maisarah sarah said...

wah minat tarian tradisional...

ciK LyndaWawa said...

review blog saya jugak..hehehe..takde keistimewaan pun..hohoho=]blog penganggur tegar..

Kancil 8349 said...

Myra Jay :

terima kasih kerana memuji beliau...kita menyokong dia selalu

Kancil 8349 said...

Santri :

terima kasih...gaji naik bermakna kerja bertambah...hehehe...memang ada program baru lagi untuk guru nie...

entri yang mana satu...sudah tengok dalam editing

Kancil 8349 said...

Tentang Kita :

menghargai rakan..insya - Allah akan sampai giliran yang lain

Kancil 8349 said...

Yatie Awang :

terima kasih kerana menghargai beliau

Kancil 8349 said...

Yumida :

semoga tarian tidak luput dek zaman...Kancil pun ndak pandai menari tapi sebab belajar di Batu Pahat...tarian zapin merupakan tarian yang paling kancil suka..selain kuda kepang

Kancil 8349 said...

Adylia :

jom terjah blog beliau

Kancil 8349 said...

Azam :

Insya - Allah akan sampai giliran kamu...

Kancil 8349 said...

Remyhazza :

ndak perlu ambil no...insya - Allah akan sampai giliran kamu...

Kancil 8349 said...

Ayuni :

terima kasih...

Kancil 8349 said...

Fad :

hehehehe....ndak dapat buka ke...nanti kancil cuba

Kancil 8349 said...

3no gr33ny :

terima kasih kembali...melalui follower kita akan dikenali,...tapi masing2 ada cara tersendiri...Kancil ingin mempromosi blog kamu...

Kancil 8349 said...

Simply Seoul :

alhamdulillah dah sihat kan?...apapun jomlah terjah ke blog beliau

Kancil 8349 said...

sue perbs :

jom menambah bilangan follower dia

Kancil 8349 said...

Syafiq :

terima kasih (wakil)

Kancil 8349 said...

Queen :

terima kasih

Kancil 8349 said...

Maszull :

Salam mama,

ada masa, kancil ambil peluang untuk membacanya...rupanya ada cerita yang menarik tapi ndak semua yang mengetahuinya

Kancil 8349 said...

YNA :

bukan luar biasa ke?

Kancil 8349 said...

Aimie Amalina :

hehehe...jom

Kancil 8349 said...

Khairul :

jangan tidak terjah blog beliau

Kancil 8349 said...

Dylla Abas :

alhamdulillah terima kasih

Kancil 8349 said...

Maisarah :

jom terjah blog beliau

Kancil 8349 said...

Cik LyndaWawa :

Insya - Allah Kancil akan review nanti...

Run Away said...

boleh lew..Sy folow blog dia pula..;d

3no gr33ny said...

(^_^) xterkata hamba dek kebaikan hati kancil

Kancil 8349 said...

Run Away :

terima kasih...

Kancil 8349 said...

3no gr33ny :

sekadar menghargai seorang sahabat

.*.WiE.*. said...

usaha yg baik tu kancil.. bantu sesama blogger..

Kancil 8349 said...

Wie :

terima kasih...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...