Rakan Blogger

Tuesday, October 4, 2011

Comelnya....

Assalamualaikum dan salam satu Malaysia.

Selamat datang kepada semua rakan blogger dan pembaca setia ke blog Kancil 8349.


Nampak tak doodle di atas tu...Korang rasa comel tak? Bagi Kancil comel sangat. Kalau ada yang kata ndak comel, mungkin mata Kancil yang bermasalah. Hehehehe...Kancil sebenarnya ambil dari blog Aien Not Alien. Sahaja nak simpan dalam entri Kancil ini. Mengapa dia buat doodle nie kat Kancil. Nak tahu sangat jomlah terjah kat blog beliau. [Klik kat sini]

Apapun, terima kasih sangat kat Aien kerana buatkan doodle nie untuk Kancil. Muka tu yang comel...hehehe..siap ada bunga tu...

Terima kasih kerana sudi membaca dan tinggalkan komen di blog Kancil 8349.

37 comments:

ciK LyndaWawa said...

wah...comel..nak jugak!!

maisarah sarah said...

comel meyh.huhuhu

Pen Biru said...

aa aah..comel la..sesuai

maszull said...

salam kancil....wah comel nyer doodle kancil tu....:)

Vna Sandhu said...

comelnyeee :-)

khairul said...

wow sy pon nk juga lah doodle ni..tp sapa yg nak kasi ?

korang taw kereta apa ni ? .http://gilamodified.blogspot.com/2011/10/korang-tau-ka-keta-apa-nie.html

Tentang Kita said...

bertuah kancil de owg buatkan doodle yg comel...doodle tu cute sgt2

CikGu Ma said...

saya pun ada doodle dari A.N.A created last month..cumil gak...jom la usha doodle saya plak...hehehe

meaw said...

comel,siap ada kipas kaler wane wani gitu :)

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

cutenyerrrrrrrr

AIEN NOT ALIEN said...

khas buat kancil..hihi.. A.N.A tak tahu nak balas apa pasal entri khas 011011...


harap2 kancil suka...A.N.A cuba lukis kereta tapi jadi kotak pulakkkk..huhu

Dylla Abas said...

wahhhh..sgt comel!!! jeles nih :p

Amy Syaquena said...

comel sangat..i like

Syazwan Che Deraman said...

comel loteyyy..

Syazwan Che Deraman said...

comel loteyyy..

aimie amalina said...

alololo
napelah comei benooo tu cekgu kancil=]

Kancil 8349 said...

Cik LyndaWawa :

terima kasih...boleh minta tolong dengan aien...hehehe

Kancil 8349 said...

Maisarah Sarah :

terima kasih

Kancil 8349 said...

Pen Biru :

terima kasih...

Kancil 8349 said...

Maszull :

salam mama,
terima kasih...

Kancil 8349 said...

Vna Sandhu :

terima kasih...mesti geram nie...hahaha

Kancil 8349 said...

Khairul :

hehehe....ada ramai yang pandai buat doodle nie...jom terjah blog beliau

Kancil 8349 said...

Tentang kita :

terima kasih,....Kancil rasa bertuah

Kancil 8349 said...

Cikgu Ma :

memang comel...kancil jeles oo..

p/s siapa suruh sorok muka...hehehe

Kancil 8349 said...

Meaw :

hehehe....terima kasih

Kancil 8349 said...

Mak Dara :

terima kasih

Kancil 8349 said...

Aien :

terima kasih sangat...nie pun dah cukup ok...memang cute...

Kancil 8349 said...

Dylla :

jangan jeles taw...hehehe

Kancil 8349 said...

Amy Syaquena :

terima kasih...

Kancil 8349 said...

Syazwan Che Deraman :


terima kasih...

Kancil 8349 said...

Aimie :

jangan jeles..

Eera Shera said...

kancil pun ade doodle..

:)

Kancil 8349 said...

Eera Shera :

walaupun ndak sama dengan realiti tapi kira sama kan...hehehe

Rohaizam Rosli said...

waaa... cantik cantik ~~~~

Kancil 8349 said...

Rohaizam :

terima kasih...kredit untuk A.N.A

[sutera kasih] said...

comelnya doodle tuuu !!! :)

Kancil 8349 said...

sutera kasih :

terima kasih....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...