Rakan Blogger

Monday, October 17, 2011

Punca Traffik Kancil 8349 Minggu Kedua Bulan Oktober 2011

Assalamualaikum dan salam Satu Malaysia.

Selamat datang kepada semua rakan blogger dan pembaca setia ke blog Kancil 8349.



1. http://gen2merah.blogspot.com/







Alhamdulillah!....Kancil rasa bertuah kerana bilangan blogger bertambah dalam minggu ini. Merekalah yang telah membantu Kancil. Terima kasih Kancil ucapkan kepada mereka. Kancil berharap untuk rakan - rakan blogger lain. Jomlah terjah ke blog mereka.

Terima kasih kerana sudi membaca dan tinggalkan komen di blog Kancil 8349.

37 comments:

Coolman said...

terbaik!!

Kancil 8349 said...

Coolman :

terima kasih...

khairul said...

terima kaseh..sama2 kita membantu

Kancil 8349 said...

Khairul :

terima kasih kembali

maszull said...

salam kancil....mekacih yer dtg lawat mama tapi mama x sempat nak balas komen2 tu ada waktu nanti mama balas yer...

wah traffic kancil memakin meningkat tahniah.....mekacih kancil....:)

Kancil 8349 said...

Maszull :

salam mama,

terima kasih kembali mama...Kancil faham situasi mama...ndak mengapa mama

YNA said...

mereka semua mmg cool :-)

Kakzakie said...

Seronok kan bila berblog. Tapi kakak ni kurang rajinlah dik...

wanie wonek said...

bestnye dah dapat follower 5 ratus lebih :)

HasrulHassan [HH] said...

Terima kasih kembali

azam said...

jam - jam...traffik jam...

biasalah, nak up trafik ni susah juga

khairul said...

Mean machine Day 2 .http://gilamodified.blogspot.com/2011/10/mean-machine-autoshow-part-2.html

QueeN TerataI said...

hehehehehe tahniah...

Eera Shera said...

ramai dah follower kancil..kancil x nak buat segmen lg ke..

Gen2Merah said...

terima kasih kembali

iMBobo said...

thanks kancil! :)

3no gr33ny said...

toche3...dan xterkata (^_^)

ciK LyndaWawa said...

blog saya tak tersenarai..alamak...

eyryn said...

wah..blog ryn ade lagi.. thanx kancil :)

Kancil 8349 said...

YNA :

betul tu..memang semua cool

Kancil 8349 said...

Kakzakie :

ndak mengapa...yang penting kita dapat berkongsi maklumat...

Kancil 8349 said...

Wanie Wonek :

cuba untuk mempromosi blog kamu...

Kancil 8349 said...

[HH]

yang patut ucap terima kasih adalah Kancil...

Kancil 8349 said...

Azam :

boleh bah...pergi je ke blog orang lain...insya - Allah ada yang akan kenal dengan kita

Kancil 8349 said...

Khairul :

kancil akan terjah

Kancil 8349 said...

Eera Shera :

insya - Allah masa terdekat nie...

Kancil 8349 said...

Gen2Merah :

terima kasih pok

Kancil 8349 said...

iMBobo :

terima kasih kembali

Kancil 8349 said...

3no gr33ny :

terima kasih...semoga ia masih berkekalan

Kancil 8349 said...

Cik LyndaWawa :

ndak mengapa...mungkin minggu depan

Kancil 8349 said...

Eyryn :

terima kasih lagi

Santri T.P.I.N.I said...

wah...bestnya blog kancil jadi pilihan ramai...huhuhu masih belum tersenarai lagi bulan ini...

Kancil 8349 said...

Santri :

terima kasih...orang kata sabar menanti...mungkin ada masa akan datang...:)

Addin said...

whoa congrats ! :)

Kancil 8349 said...

Addin :

terima kasih

Run Away said...

susah wo....nak up traffik...tambahan owg baru mcm sy....;d

Kancil 8349 said...

Run Away :

kena rajin blogwalking dan tinggalkan komen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...