Rakan Blogger

Wednesday, October 19, 2011

Wordless Wednesday # 11

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia.

Selamat datang kepada semua rakan blogger dan pembaca setia ke blog Kancil 8349.


Terima kasih kerana sudi singgah dan tinggalkan komen di blog Kancil 8349.

46 comments:

Pn. Sheila said...

kereta kebal ke apa tu?

aizamia3 said...

nak jengah hari2 tak boleh lagi setakat ni.. masih diperingkat 'mabuk2'.. :(

Adylia Qarissa said...

kereta kebal ke??

azam said...

pinjam...nak g rompak bank...hahaha

ariana said...

Ni masih boleh diguna atau pameran saja?

3no gr33ny said...

apakah makna disebalik kereta kebalmu itu..? huhuii....

SimplySeoul said...

apa kena mengena dengan gambar? Hehe.

cinnamon.com said...

ganti kereta kancil..

hira said...

erk. dekat mana ni?

CikGu Ma said...

nak pergi berperang ke kancil???

Fatin Nadia said...

kalau kancil modified jadi macam ni pun okay jugak kan.. ekekeke..:P

bobiedanbad said...

kereta kebal or kereta mainan ni?

Yumida said...

mini tank....so comel...

Kancil 8349 said...

Pn Sheila :

kereta perisai polis suatu masa dulu di Bukit Kepong

Anak Wak Mail said...

ni bukan kereta kancil kan??keke..:P

khairul said...

sy rasa kereta kebal menandakan kekuatan blog kancil...btol tak kancil ?

Kancil 8349 said...

Aizamia3 :

hehehe...jaga kesihatan....

Kancil 8349 said...

Adylia :

Kereta perisai polis

Kancil 8349 said...

Azam :

kereta polis nie...nanti ada yang salah faham

Kancil 8349 said...

Ariana :

pameran dekat Bukit Kepong

Kancil 8349 said...

3no gr33ny :

maknanya Kancil suka berjalan2 ke tempat bersejarah...hehehe...dekat Bukit Kepong

Kancil 8349 said...

Simply Seoul :

zaman daruat dengan zaman sekarang

Kancil 8349 said...

Cinnamon.com :

kereta lama polis bah nie

Kancil 8349 said...

Hira :

Bukit Kepong...

Kancil 8349 said...

Cikgu Ma :

ndak..kaji sejarah...hehehe

Kancil 8349 said...

Fatin Nadia :

boleh juga...tapi ndak lajulah ceritanya

Kancil 8349 said...

Bobiedanbad :

kereta perisai pameran di tapak sejarah Bukit Kepong

Kancil 8349 said...

Yumida :

comel kan...bersejarah kereta nie pada negara kita

Kancil 8349 said...

Anak Wak Mail :

bukan...kereta polis...

Kancil 8349 said...

Khairul :

Kancil ndak fikir macam tu...nie gambar menunjukkan kenderaan yang paling selamat digunakan pada zaman daruat

maszull said...

salam kancil....fuyoo kereta kebal yer mcm nak pergi berperang laaaa...:)hehehehe

Aien Not Alien said...

ganti kereta kancil....hehehe...

ana raisya said...

kerete kebal yg dulu2 kala kan...

ILA HonEyBuNNy said...

jom naik kereta kebal kancil..ehhehhe

Run Away said...

kereta apa lah mcm gitu kan...hek....;d

ABU said...

kancil kebal..:D

Kancil 8349 said...

Maszull :

salam mama,

kereta perisai zaman zaruat..dekat balai lama Bukit Kepong

Kancil 8349 said...

Aien Not Alien :

ndak mahu...ndak boleh pakai sudah nie...pameran je

Kancil 8349 said...

Ana raisya :

yups...zaman komunis

Kancil 8349 said...

Ila HonneyBunny :

bukan milik kancil..milik kerajaan Malaysia

Kancil 8349 said...

Run Away :

kereta perisai polis

Kancil 8349 said...

Abu :

hahaha....bukanlah

aimie amalina said...

wow!
kat mane ni cekgu?

Kancil 8349 said...

Aimie :

bukit kepong

3no gr33ny said...

ye ek?? huhu...akalu cam gtu..meh la melaka..macam2 ad ni

Kancil 8349 said...

3no gr33ny :

kancil 3 kali datang ke Melaka tapi itulah ndak semua tempat dapat pergi...Insya - Allah kancil akan datang ke sana juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...