Rakan Blogger

Sunday, October 23, 2011

Segmen : Jom Kenal Kenal

Assalamualaikum dan salam Satu Malaysia.

Selamat datang kepada semua rakan blogger dan pembaca setia ke blog Kancil 8349.


Tadi membalas kunjungan rakan blogger iMBobo. Ternampak segmen yang beliau sertai. Katanya, blogger nie dah setahun berblog dan ini merupakan kali pertama dia buat segmen. Seperti mana Kancil dulu pun pernah buat segmen pertama dan memerlukan rakan untuk support segmen Kancil. Kali nie, sertai segmen beliau untuk kali pertama. Jomlah kita beramai - ramai menyertai segmen beliau. Klik je gambar di atas tu.

Kalau Miera nak kenal dengan Blog Kancil 8349 nie. Blog Kancil 8349 nie telah wujud awal tahun nie. Pada mulanya ndak ramai kenal blog nie...sebab masih baru. Pemilik blog nie berasal dari daerah Semporna dan bertugas di banda Tawau...dah berkahwin dan mempunyai dua orang anak lelaki.

Terima kasih kerana sudi membaca dan tinggalkan komen di blog Kancil 8349.

34 comments:

Aiisyah Gazali said...

Singgah sini.. :)

=entry dekat blog saya bukan puisi, tapi lagu nasyid

era kecik said...

jom kenal-kenal :)

ain dzaya said...

insyallah..ain pun bakal menjuin!

ceritera ouhhmiera said...

Thankss kancil :)

Wahh , jauh nyee .
Teringin nak g ke sana .
InsyaALLAH , one day :D

Diyana Ali said...

hai kenal disini, hehe :) jom dtg blog sy :)

ercy said...

salam.. singgah sni dari segmen ni juga,,

siti hidayah said...

Datang dari segmen yang sama. salam perkenalan :D

aimie amalina said...

dah kawen ke?
ayooo.muka nya mude banget
hehehe

selamat bersegmen cekgu!

Kancil 8349 said...

Aiisyah Gazali :

ingat puisi...sori

Kancil 8349 said...

Era Kecik :

jangan tak kenal

Kancil 8349 said...

Ain :

jangan tunggu lama2 nanti melepas

Kancil 8349 said...

Cerita ouhhmiera :

terima kasih kembali...insya - Allah akan ke sana

Kancil 8349 said...

Diyana Ali :

salam pekenalan....

Kancil 8349 said...

Ercy :

akan singgah

Kancil 8349 said...

Siti Hidayah :

salam perkenalan

Kancil 8349 said...

Aimie Amalina :

terima kasih

aTisH hasHim said...

salam perkenalan....

datang dr segment yang sama ,

singgah n follow (:

iMBobo said...

salam kenal kancil! hihi :)

Adeq Yoe said...

singgah n follow kancil jugak :)

CikHoneyBee said...

cikhoneybee dtg sini dr segmen yg sme. salam kenal ea kancil..jmpt ke blog taw

:http://storycikhoneybee.blogspot.com/2011/10/segmen-jom-kenal-kenal.html

Kancil 8349 said...

aTisg Hashim :

salam perkenalan...terima kasih...akn terjah sebentar lagi

Kancil 8349 said...

iMBobo :

salam kenal....hehehe

Kancil 8349 said...

Adeq Yoe :

terima kasih

Kancil 8349 said...

Cik HoneyBee :

terima kasih...

PUTRY said...

dari segmen yg same . :)
slamat b'kenalan yeaa .
singgah laa blog .
kisahadexputry.blogspot.com

faridah nazurah said...

hehehe mmg dah kenal kan? takpe takpe meh kita berkenal2 lagi ehh :)

http://faridahnazuahthesinge.blogspot.com/2011/10/segmen-jom-kenal-kenal.html

cinnamon.com said...

singgah sini juga..

maszull said...

assalamualaikum kancil....selamat bersegmen yer...:)

Kancil 8349 said...

PUTRY :

salam perkenalan daripada Kancil

Kancil 8349 said...

Faridah :

ndak mengapa...kita buat lebih kenal lagi

Kancil 8349 said...

Cinnamon.com :

terima kasih

Kancil 8349 said...

Maszull :

terima kasih mama...

~ieda~ said...

hye...ida dr segmen yg sm jg...
dtg n follow cn...naty singgah blog ida ya
keep in touch ^_^

zaty said...

dri segment yg sma..
salam prkenalan.. thnks yaww trjah blog sya. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...