Rakan Blogger

Sunday, October 9, 2011

Segmen iMBobo : Jom Terjah Blog Newbie

Assalamualaikum dan salam Satu Malaysia.

Selamat datang kepada semua rakan blogger dan pembaca setia ke blog Kancil 8349.


Blogger iMBobo buat segmen yang kedua. Kancil dengan senang hati join segmen beliau sebagai menyokong segmen beliau. Selain itu, Kancil menghargai penyertaan beliau dalam segmen Kancil sebelum ini. So, ndak salah kalau Kancil ikut. Tapi, korang pun boleh ikut segmen beliau. Baru ke lama ke...jomlah beramai - ramai. Ada menarik dalam segmen beliau. Nak tahu, jomlah terjah ke blog beliau dengan klik banner segmen di atas.

Entry terbaik dalam blog Kancil ialah Kenakalan Anak Guru Jadi Mangsa. Kancil memilihnya sebab bilangan yang komen mengenai entri nie ramai. Kalau ndak percaya, klik je tajuk tersebut. Rasanya ini sahaja yang dapat kancil ceritakan.

Terima kasih kerana sudi membaca dan tinggalkan komen di blog Kancil 8349.

47 comments:

Addin said...

hai kancil ! selamat hari minggu :)

Kancil 8349 said...

Addin :

terima kasih dan selamat hari minggu untuk kamu

ILA HonEyBuNNy said...

sama2 kancil 8349..ehhehe...

okeh..terjah terjah terjah.

Kancil 8349 said...

ILA HonEyBuNNy :

jom beramai2

Cik Nurul said...

terjah2 sini! =)

Yumida said...

slmt berhari minggu kancil..jom support bobo! yeah!

sue perbs.. said...

mcm pnah join segmen ni.. im bobo buat lgi segmen yg same.. bgus2..

cik najihah said...

nak join jugak..

3no gr33ny said...

hamba ikut jejak kancil =)

Kancil 8349 said...

Cik Nurul :

terima kasih....

Kancil 8349 said...

Yumida :

Selamat hari minggu untuk kamu...jom kita support bobo

Kancil 8349 said...

Sue Perbs :

jom ikut sekali lagi

Kancil 8349 said...

Cik Najihah :

jomlah beramai2...

Kancil 8349 said...

3no gr33ny :

terima kasih sahabat

aKSARAfENDI said...

macammna caranya ni?

Green Apple said...

nak join..

Kancil 8349 said...

Aksarafendi :

terjah ke blog iMBobo

Kancil 8349 said...

Green Apple :

jom terjah blog iMBobo

Run Away said...

selamat berhujung minggu..;d

Zura said...

singgah sini plak..hehe..

NasZ said...

macam menarik je.

MOHD NASER.com

Kancil 8349 said...

Run Away :

terima kasih dan selamat berhujung minggu

Kancil 8349 said...

Zura :

terima kasih

Kancil 8349 said...

NasZ :

jomlah ikut serta jika rasa menarik

ciK LyndaWawa said...

nak join jugak..huhuhuhu=]

Kancil 8349 said...

Cik LyndaWawa :

jangan tak join...gi join beramai2...

CikGu Ma said...

nak men try join..hehe

Kancil 8349 said...

Cikgu Ma :

jomlah beramai2

budak kacamata said...

flying from the same segmen..hai cik kancil..

Kancil 8349 said...

budak kacamata :

hai...selamat bersegmen

Run Away said...

good luck...!!..

Kancil 8349 said...

Run Away :

terima kasih

maszull said...

salam kancil....mama x dpt nak join segmen ni...:)

Kancil 8349 said...

Maszull :

salam mama,

ndak apa mama...lainn kali mungkin mama akan ikut

iMBobo said...

http://adi27mac1990.blogspot.com/2011/09/kesan-buruk-onani.html

iMBobo said...

eh silap plak! copy plak hehe..thanks join kancil! :)

Kancil 8349 said...

iMBobo :

terima kasih kembali..ndak apa kesilapan bukan disengajakan

[sutera kasih] said...

hai kancil, jumpa lg di segmen bobo hehe

http://suterakasihyann.blogspot.com/2011/10/jom-terjah-blog-newbie.html

eyryn said...

haii dear ! ryn singgah cnie dari segmen same..
jowm singgah blog ryn jugakk..

http://nurinassyahira.blogspot.com/2011/10/jom-terjah-blog-newbie.html

wanie wonek said...

hai, singgah dari segmen yang sama. kalau sudi jom la terjah blog saya pulak. kalau sudi lagi, komen la apa yang patot ttg blog saya ea .. thanks :)

CikHoneyBee said...

hey hey kamu.. cikhoneybee dtg dr segmen yg sma.. dtg mgulurkan ikatan persahabatan.. nk terima tk? hehehe.. jmpt ke blog ya :)follow cni


http://storycikhoneybee.blogspot.com/2011/10/segmen-jom-terjah-blog-newbie-ke-2.html

ijatazyanniaizzati said...

dtg dari segmen sama,. jom follow nia ijat juga.drop comments too ok.. :)

Kancil 8349 said...

[sutera kasih]

hai...kancil akan terjah sebenta lagi ...terima kasih

Kancil 8349 said...

eyryn :

hai...terima kasih...kancil akan terjah sebentar lagi

Kancil 8349 said...

wanie wonek :

hai...insya - Allah kancil akan terjah

Kancil 8349 said...

cik honey bee :

hai...salam perkenalan daripada kancil

Kancil 8349 said...

ijatazyanniaizzati :

terima kasih...akan terjah sebentar lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...