Rakan Blogger

Tuesday, October 4, 2011

Rupanya Ada Kancil Biru....

Assalamualaikum dan salam satu Malaysia.

Selamat datang kepada semua rakan blogger dan pembaca setia Kancil 8349.

Tidak tahu mengapa mahu buat entri macam nie. Tapi hati berasa girang dan gembira. Nak tahu kenapa? Kancil ada rakan blogger yang sama nama blog dengan Kancil. Tapi dia bukan  guna nombor seperti Kancil. Dia guna warna. Lebih - lebih lagi warna Biru (Chelsea)..ndak tahu kalau dia minat pasukan tu. Hehehe...apapun Kancil menjadi follower dia yang 942. Jom lihat header dia...cantik kan....


Dengki Kancil tengok header dia...menawan dan menarik. Kena belajar buat header kalau macam nie. Apapun, sesiapa yang berminat untuk menjadi follower kepada blog ini. Jomlah follow. Serba sedikit mengenai blog ini. Entri dia pelbagai. Mula aktif pada tahun 2009. Bilangan follower dah ramai. Itu je yang Kancil boleh ceritakan...hehehehe...

Terima kasih kerana sudi membaca dan tinggalkan komen di blog Kancil 8349.

34 comments:

Elih Japahar said...

Akan diterjah blog kancilbiru tu nanti hehe...ada kembar pulak

Eera Shera said...

kancil ada kembar la

Kancil 8349 said...

Elih Japahar :

terjah jangan tak terjah....hehehe...lain warna...

Kancil 8349 said...

Eera Shera :

yups....

hira said...

hehe. dah ada geng dah dia

Kancil 8349 said...

Hira :

hehehehehe...

Gen2Merah said...

naseb baik belum pernah jumpa Gen2Biru... tapi blog pasal Gen2 banyak plak belambak dalam blog2 ni ehehe..

Kancil 8349 said...

Gen2Merah :

mungkin belum ada lagi tu...ndak apa...apapun membermu dah jumpa kembar tak seiras...hehehe

Kancilbiru said...

terima kasih buat entry ni. KB bukan peminat chelsea apatah lagi bola sepak. bola jaring minat ar..hehe..

salam perkenalan..:)

Pen Biru said...

dulu nak letak nama Wira Merah..ntah kenapa jd penbiru..huhuh

Tentang Kita said...

kancil dh de geng bru...seronok2

khairul said...

wow ada blogger kereta ..leh singgah nanti kan

National autoshow.http://gilamodified.blogspot.com/2011/10/national-autoshow-bukit-jalil-oct-1.html

maszull said...

salam kancil...alamak ada kawan la kancil kalau mcm ni....jom kita terjah kancil biru tu yer...:)

Adylia Qarissa said...

header kancil pon menarik jugak...

Kathy Tuah said...

kembar x seiras ni ^^

Kancil 8349 said...

Kancilbiru :

wah pemilik blog datang komen...hehehe..kes minat warnalah nie...hehehe....terima kasih

Kancil 8349 said...

Pen Biru :

hehehe....ndak apa Pen Biru...boleh tukar kalau nak..

Kancil 8349 said...

Tentang Kita :

terima kasih...memang seronok sangat

Kancil 8349 said...

Khairul :

hehehe...jangan tak singgah

Kancil 8349 said...

Maszull :

salam mama,
hehehehe...ada member baru..,kembar...

Kancil 8349 said...

Adylia :

memang cantik header dia...jeles kancil

Kancil 8349 said...

Kahty :

hehehe...memang ndak seiras

3no gr33ny said...

kancil ad kembor upenye..heheh

aimie amalina said...

waaaaaaaaa
ade genag la cekgu kancil
kekeke
header cekgu skrg pon dh comei!=]

AIEN NOT ALIEN said...

kembar kancil..hihihi..

Dylla Abas said...

lepas ni boleh buat Kelab Kancil la ye cikgu :)

Kancil 8349 said...

3no gr33ny :

yup...lain warna..hehehe

Kancil 8349 said...

Aimie :

terima kasih...tapi cantik lagi kembar Kancil tu

Kancil 8349 said...

Aien :


hehehe...

Kancil 8349 said...

Dylla :

cadangan yang baik...terima kasih...tapi cuma dua orang je

[sutera kasih] said...

ada kwn la kancil maroon lepasni hehe

Kancil 8349 said...

Sutera Kasih :

Amin...semoga kekal bersahabat dalam dunia blog

Ini Kisah Tia said...

heheh .. dah ada kawan :)

Kancil 8349 said...

Ini Kisah Tia :

hehehe....kembar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...