Rakan Blogger

Wednesday, October 12, 2011

Wordless Wednesday # 10

Assalamualaikum dan salam Satu Malaysia.

Selamat datang kepada semua rakan blogger dan pembaca setia ke blog Kancil 8349.


p/s : Suatu Ketika Di SK Batu Payong

Terima kasih kerana sudi singgah dan tinggalkan komen di blog Kancil 8349

24 comments:

cinnamon.com said...

gaya dah ada dah..anak siapa la ni..

shedameor said...

konon hebat. hik3

Yumida said...

wah..kuat nyer budak tu..memerlukn stamina tgn yg kuat..ala2 gaya superman terbang..see d fingers

CIK PARO! said...

baling jgn xbaling...

siti kektus said...

masa sekolah menengah kita selalu main lontar peluru. :p

Gen2Merah said...

kenangan lama mu ums di sekolah ini.. awal November nanti sukan tahunan kami.. datang lah ye

Kancil 8349 said...

Cinnamon.com :

hehehe...cantik tak gaya budak tu...nie masa sukan sekolah. Kancil ajar sedikit je...hehehe...anak orang kampung...

Kancil 8349 said...

Shedameor :

gaya yang paling cantik Kancil rasa...yang lain...hancur

Kancil 8349 said...

Yumida :

betul tu...bukan mudah dorang nak angkat macam tu...tapi memang gaya superman mahu terbang kan?

Kancil 8349 said...

Cik Paro :

balingan tidak jauh tapi mampu mengangkatnya

Kancil 8349 said...

Siti Kektus :

mesti pelontar yang paling jauh

Kancil 8349 said...

Gen2Merah :

betul tu geng...hasil titik peluh ku juga time nie...hehehe..insya Allah saya akan datang ke sana...

.*.WiE.*. said...

wah.. macam gaya ultraman je..

Kancil 8349 said...

Wie :

tak kan pakaian dia tu kot...hehehe

syuzi syofia said...

dulu syuzi pnh msk sukan ni... hik hik.. sbb dulu badan sihat.. klu skang ni.. tah larat ke idak nk angkat mende alah tu.. berat!!

coklatberapi said...

bakal atlit hebat masa hadapan..;))

Santri T.P.I.N.I said...

sampai manala agaknya anak ni baling yer kancil...kecil2 tapi kuat semangat!

3no gr33ny said...

nampak semacam hebat aje ank murid kancil ni..cikgu mana la yang ajar ni ek??

Kancil 8349 said...

Syuzi Syofia :

hehehe...buat perlahan2...insya - Allah boleh buat tu

Kancil 8349 said...

Coklatberapi :

Insya - Allah...

Kancil 8349 said...

Santri :

nie gambar je...ndak ingat sudah kancil sampai mana dia lontar...hehehe

Kancil 8349 said...

3n gr33ny :

hehehe...Kancil sendiri yang mengajarnya...mesti ada yang tidak kena...hehehe...aksi je lebih tapi balingan ndak ke mana pun

aizamia3 said...

pernah cuba tapi tak minat dengan sukan ni..

Kancil 8349 said...

Aizamia3 :

boleh sakit pinggang kalau salah teknik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...